Upust.pl

30.000 PLN
Kupuj bony i zniżki i płać za nie dopiero przy realizacji!
CHCĘ ZAINWESTOWAĆ
CHCĘ ZADAĆ PYTANIE

Opis


sprzedamportal_upustpl_logotyp1. Skąd się wziął pomysł na ten biznes?

Pomysł na Upust.pl zrodził się na kanwie doświadczeń z istniejącymi serwisami oferującymi możliwość grupowego nabywania towarów i usług po niższych cenach. Korzystając z ich usług wynotowaliśmy wszystko to, co nie do końca nam pasowało i eliminując wszystkie te niedogodności stworzyliśmy coś, co stanowi kwintesencję całej idei korzystania z kuponów rabatowych.

2. Jaki jest model biznesowy przedsięwzięcia?

Upust.pl jest platformą kierowaną do dwóch grup odbiorców:
1. użytkowników chcących korzystać z upustów na wybrane produkty i usługi oraz
2. osób/firm, które te upusty oferują („ofertodawców”).

Za pośrednictwem serwisu Upust.pl użytkownicy mogą zupełnie za darmo pobierać kupony upoważniające do otrzymania upustu/zniżki. Z wydrukowanym bądź ściągniętym do swojego Passbooka kuponem powinni się oni udać do punktu, w którym możliwa jest jego realizacja i tam zakupić produkt lub skorzystać z usługi po obniżonej cenie zagwarantowanej w opublikowanej w serwisie ofercie.

Ofertodawcy natomiast mają szansę podzielenia się oferowanym przez siebie upustem na dowolne produkty i usługi, promowania go i dotarcia do szerokiej grupy odbiorców dzięki serwisowi. Każda firma może udzielać zniżek, których wysokość nie jest narzucana. Ofertodawcom powinno zależeć na jak największej atrakcyjności swojej oferty, albowiem od niej zależy, jak duża liczba użytkowników serwisu zapozna się z ofertą oraz skorzysta z niej.

Serwis zarabia na promowaniu opublikowanych ofert. Od ofertodawców pobierana jest nieobowiązkowa opłata: za promocję w serwisie Facebook 100 zł, za promocję w Google 200 zł.

3. Dlaczego warto zainwestować w ten właśnie biznes?

Upust.pl jest świeżym i nowatorskim pomysłem, który koncentruje się na uproszczeniu koncepcji zakupów grupowych do granic możliwości.

Podstawowym założeniem, od którego wyszliśmy, było to, aby zasady funkcjonowania serwisu były przejrzyste i jasne dla każdego. W związku z tym Upust.pl jest uproszczony do granic możliwości, a dzięki temu przyjazny w obsłudze. Od innych serwisów oferujących zniżki czy też informujących o nich odróżnia go przede wszystkim to, że nie są pobierane żadne opłaty od użytkowników.

Wychodząc z tym pomysłem mieliśmy na uwadze pojawiającą się często obawę przed oszustwem czy niedopełnieniem warunków umowy ze strony ofertodawcy. Dlatego też każdy użytkownik, który zdecyduje się skorzystać z dowolnej oferty umieszczonej w serwisie, POBIERA KUPON ZA DARMO i płaci za towar czy usługę dopiero w punkcie jego realizacji.

Upust.pl kieruje swoją ofertę do szerokiego grona odbiorców. Liczymy się z tym, że każdy użytkownik ma inne preferencje i potrzeby. W związku z tym w serwisie pojawiają się oferty na produkty i usługi z różnych branż.

Niespodzianką dla ofertodawców jest to przede wszystkim, że nie narzuca im się wysokości rabatu, jaki mają oni zawrzeć w swojej ofercie. Każdy ofertodawca tworzy swoją ofertę sam poprzez uzupełnienie formularza, a więc sposób, w jaki zachęci użytkowników do zakupu swoich produktów czy skorzystania z usług pozostawiony jest jego wyobraźni i kreatywności.

4. Kto powinien zostać nowym właścicielem?

Upust.pl to serwis, na stworzenie którego poświęciliśmy mnóstwo czasu i pieniędzy. Jego rozwój uniemożliwia nam brak czasu na dalszą inwestycję oraz promocję. Nowym właścicielem powinna zostać osoba, która ceni sobie nowatorstwo i nie boi się inwestycji w coś innowacyjnego.

Dane statystyczne:
1. Liczba unikalnych użytkowników miesięcznie: ok. 10000
2. Liczba unikalnych użytkowników miesięcznie w najlepszym okresie: ok. 10000
3. Czy ten e-biznes cechuje się sezonowością? nie
4. Powód sprzedaży: brak czasu

Dodaj komentarz