Targi-Biznesu.pl

Negocjuj!
Portal Interaktywnych Targów Tematycznych
CHCĘ ZAINWESTOWAĆ
CHCĘ ZADAĆ PYTANIE

Opis


logo_targibiznesu_sprzedamportalSkąd się wziął pomysł na ten biznes?

Pomysł pochodzi z obserwacji rynku i pomysłów konkurencyjnych już działających np. Galeria Biznesu, Firmy w Sieci itd.

Jaki jest model biznesowy przedsięwzięcia?

Model Biznesowy od początku zakłada udział firmy partnera tj. takiej która zadba o dotarcie do klienta korporacyjnego i firm małego i średniego sektora.

Firma autora zadba o stronę obsługi It i usprawnienia techniczne oraz rozwój przestrzeni.

Sam model działania zakłada udostępnianie publikacji odpłatnych w multi-targowym katalogu sieciowym: www.targi-biznesu.com
W lanie jeszcze jedna koncepcja aczkolwiek potencjalny inwestor dowie się o niej po podpisaniu umowy.

Dlaczego warto zainwestować w ten właśnie biznes?

Rynek targów jest oraz bardziej rozwojowy , targi internetowe są popularne w Azji środkowej i wschodniej szczególnie w Chinach Japnonii Tajwanie i Koreii Południowej.

Internet wschodniej i środkowej Europy dopiero docenia idee targów sieciowych , obecnie portale zakupów grupowych duże portale aukcyjne i branży motoryzacyjnej oferujące możliwość przeglądania ofert są namiastką azjatyckich portali multi targowych.

Możliwości obecnych portali i stron oraz katalogów ,są obecnie w naszym regionie stosunkowo ograniczone ze względu na niewysokie ambicje menedżmentu spółek zarządzających portalami , które najczęściej mają charakter uzupełniający działalności głównej bądź pomocniczy.

Poszukujmy firmy partnera :

Chętnie podpiszemy umowę z
– Duże Call Center
– Firma IT posiadająca bazy klientów instytucjonalnych
-Operatywnym partnerem z innej branży gdzie dział telemarketingu działa prężnie i nie obawia się nowych wyzwań.

Dodatkowe informacje:
– oferujemy połowę zysku od realnej sprzedaży
– potencjalni Inwestorzy podchodzący sceptycznie do tego pomysłu powinni pamiętać, że targi interaktywne cechuje :
– niski koszt jednostkowy dla klienta kocowego
– masowość i powszechność użytkowa co sprawia , że oprócz dużych firm, które najczęściej biorą udział w kampaniach targowych , mogą też wystąpić, te które na co dzień na dużych fizycznych targach się nie wystawiają ze względu a zbyt wysoki koszt.
– możliwość promowania całych sub – struktur gospodarczych regionów w kraju .(Poszerzenie bazy potencjalnych klientów )
– możliwość zbudowania dużej aktywnej bazy klientów , co ułatwi dystrybucje własnych usług w trakcie współpracy.

Dodaj komentarz