Ozdoby.pl

Prosimy o oferty
sklep internetowy z biżuterią
CHCĘ ZAINWESTOWAĆ
CHCĘ ZADAĆ PYTANIE

Opis


ozdoby_sprzedamportal_logo

Skąd się wziął pomysł na ten biznes?

Jako, że handlujemy domenami komercyjnymi, to szukaliśmy możliwości uruchomienia na naszych najlepszych domenach sklepu internetowego, który nie wymagałby z naszej strony angażowania się w proces obrotu towarem.

Jaki jest model biznesowy przedsięwzięcia?

Bardzo prosty i klarowny. Oferta sklepu Ozdoby.pl jest zintegrowana ze stanami magazynowymi dostawców. Jeżeli określony produkt jest dostępny w magazynie hurtowni, automatycznie jest on widoczny w naszym sklepie jako dostępny (z ceną ustaloną przez nas). Dzięki temu nie ma potrzeby, aby nabywać towar od dostawców i magazynować go we własnym zakresie.

Dodatkowo nie istnieje potrzeba, by nabywać towar od dostawców zanim zostanie on przez nas sprzedany klientowi. Tym sposobem nie inwestujemy w towar, lecz płacimy za niego dopiero w momencie, gdy otrzymujemy zamówienie i zapłatę od klienta.

Rola sklepu sprowadza się więc do zbierania zamówień i przesyłania ich do hurtowni. Dostawca zaś – po otrzymaniu od nas wpłaty – realizuje wysyłkę towaru do klienta w naszym imieniu.

Dlaczego warto zainwestować w ten właśnie biznes?

Ponieważ funkcjonuje w sposób nowatorski i nie wymaga nakładu takich środków jak w przypadku innych sklepów internetowych. Dodatkowo jest maksymalnie zautomatyzowany, co pozwala na zaoszczędzenie czasu i zajęcie się czymś dodatkowym.

Kto powinien zostać nowym właścicielem?
Nowym właścicielem powinna zostać osoba znająca się na marketingu, sprzedaży i promocji w internecie. Rola sklepu internetowego Ozdoby.pl sprowadza się bowiem do pozyskiwania klientów poprzez promowanie marki i produktów.

Dane statystyczne:
1. Liczba unikalnych użytkowników miesięcznie: 6000
3. Czy ten e-biznes cechuje się sezonowością? Nie
4. Powód sprzedaży
Rozpatrujemy możliwość sprzedaży sklepu z powodu braku czasu ze względu na zaangażowanie w innych projektach.

Dodatkowe informacje:
Oferta dotyczy sklepu z indywidualną grafiką, logo z książką logotypową, gotowego FanPage’a w serwisie Facebook z liczbą fanów przekraczającą 3600, a także kompletu topowych generycznych domen klasy PREMIUM ozdoby.pl oraz ozdoby.com (na domenie .com planowaliśmy w przyszłości prowadzić sklep w wersji anglojęzycznej).

Dodaj komentarz