Lifesport.pl

NIEAKTUALNE
miejsce dla ludzi sportu i rekreacji. Portal powstał aby ożywić komunikację między fanatykami sportu, a sportowcami
CHCĘ ZAINWESTOWAĆ
CHCĘ ZADAĆ PYTANIE

Opis


lifesport_logo_sprzedamportal
1. Skąd się wziął pomysł na ten biznes?

Mój pomysł zrodził się po obserwacji rynku sportowo- rekreacyjnego, udziale w wielu wydarzeniach sportowych czynnie i biernie, śledzeniu sportu i sportowców Polskich, uczęszczając do rożnego rodzaju obiektów sportowych zauważyłem, że ten rynek jest praktycznie martwy w nowoczesnej technologii, jaką jest Internet. Wtedy narodził się w mojej Glowie pomysł na stworzenie witryny www.lifesport.pl.

2. Jaki jest model biznesowy przedsięwzięcia?

Usługi mojego przedsiębiorstwa będą adresowane do dwóch grup klientów: 1 klienci biznesowi, 2 klienci indywidualni.

1. Klienci biznesowi to przede wszystkim administratorzy obiektów i szkół. Dla nich przygotowałem usługi marketingowe i promocyjne, reklamę. Usługę pozyskiwania klientów poprzez sprzedaż biletów na wydarzenia sportowe, karnetów do obiektów i szkół, wynajem obiektów za pośrednictwem strony.

Usługi marketingowo –promocyjne będą polegały na umieszczeniu opisu obiektów, reklamie oraz newsletterze.

Każdy wpis opisowy obiektu będzie rozróżniony na podstawowy i rozszerzony.
Wpis podstawowy będzie bezpłatny i będzie zawierał wyposażenia, lokalizację, godziny otwarcia, dyscypliny, które można w nim uprawiać, a także zakres świadczonych usług.
A rozszerzony dodatkowo zdjęcia z wnętrza oraz filmy, cennik, e-mail, nr telefonu, link do strony obiektu. Będzie on darmowy przez pierwsze 6 miesięcy, utrzymanie wpisu przez kolejne 6 miesięcy będzie kosztowało 600 zł. Wpisy będzie można również wyszczególnić za dodatkową opłatą 100zł, co będzie polegało na pozycjonowaniu i wyróżnieniu wśród innych wpisów.

Dodatkowo każdy nasz partner sprzedający karnety i bilety na naszym portalu będzie mógł bezpłatnie promować wydarzenia i obiekty oraz szkoły sportowo- rekreacyjne.

Reklama będzie zależna przede wszystkim od ilości użytkowników, a także wielkości baneru oraz miejsca jego umieszczenia. Można je porównać do cen reklam witryny www.wisłakrakow.com.

Newsletter przy ilości 1000 użytkowników będzie wynosił 100 zł i proporcjonalnie będzie wzrastał lub malał w zależny od ilości użytkowników.

2. Dla klientów indywidualnych, czyli użytkowników portalu będę oferował kupno biletów na wydarzenia, karnetów lub wynajęcie obiektu sportowego lub rekreacyjnego drogą elektroniczną oraz zakup zdjęć.

Użytkownicy będą mieli ułatwiony szybszy i tańszy dostęp do biletów, karnetów oraz wynajmu obiektów dzięki mojemu portalowi. Będą to mogli uczynić po rejestracji na portalu w bardzo łatwy i szybki sposób. Bilety i karnety będzie można wydrukować, odebrać osobiście lub otrzymać pocztą. Od sprzedaży biletów i karnetów oraz wynajęcia obiektu będzie pobierana prowizja, co i tak będzie opłacalne dla użytkowników oraz administratorów, ponieważ pierwsi otrzymają zniżkę, a drudzy obniżą własne koszty. Będzie również możliwość wydruku faktury za wykonana usługę. Prowizja będzie uzależniona od ilości artykułów. Ale średnio będzie wynosiła 5%. W przypadku sprzedania karnetu do obiektu lub szkoły osobie, która wcześniej z nich nie korzystała będzie pobierana dodatkowa prowizja 5% za pozyskanie klienta. Przykładowo dzięki systemowi administrator obiektu oszczędził 15% związanymi z administracją, kosztami przelewów itp. Klient otrzymuje 10% zniżki przy zakupie przez mój portal, a ja 5 % prowizji.

Zakup zdjęć będzie się odbywał drogą elektroniczną. Każdy użytkownik portalu będzie mógł zakupić wybrane zdjęcie z wydarzeń sportowych i rekreacyjnych dla własnej użyteczności. Zdjęcie do zakupu będzie bez logo i w większej rozdzielczości oraz z prawem użytku do celów prywatnych. Koszt zdjęcia to 6 zł.

Największą efektywność przyniesie mi sprzedaż biletów i karnetów, ponieważ jest ona adresowana do dużo większej ilości klientów niż sprzedaż usług promocyjno- marketingowych.

3. Dlaczego warto zainwestować w ten właśnie biznes?

Ponieważ jest to innowacyjny projekt, który ma szeroką możliwość rozwoju.

4. Kto powinien zostać nowym właścicielem?

Osoba lubiąca sport i związana z informatyką.

Dane statystyczne:
Liczba unikalnych użytkowników miesięcznie: 10000
Czy ten e-biznes cechuje się sezonowością? nie
Powód sprzedaży: wyjazd zagraniczny

Dodaj komentarz