Animowany.pl

90000 PLN
Serwis tematyczny o filmie animowanym, animacji i efektach specjalnych.
CHCĘ ZAINWESTOWAĆ
CHCĘ ZADAĆ PYTANIE

Opis


logoanimowanySkąd się wziął pomysł na ten biznes?

Nisza na rynku + stale rosnące zapotrzebowanie na animację, zarówno w postaci kinowych filmów (od “Shreka”, przez “Katedrę” po “Jak wytresować smoka”) oraz – przede wszystkim – reklamę TV opartą na animacji (np. Serce i Rozum dla marki Orange).

Serwis ma przygotowany nowy logotyp, jednak jego publikacja jest odwlekana; czeka na jakąś okazję.

Jaki jest model biznesowy przedsięwzięcia?

Etap tworzenia wizerunku serwisu został zakończony; jest on partnerem znanych festiwali (Sputnik, Se-Ma-For, Vafa) i numerem jeden w Polsce w tej tematyce.

Obecnie warto przełożyć to na zyski, ale… wydawca, agencja brandingowa NIPO.PL rozwija inne działania i marki własne, stąd oferta sprzedaży.

Możliwa monetyzacja serwisu:
– ogłoszenia branżowe
– płatne prezentacje firm realizujących reklamy, spoty i filmy
– sklep/pośredniczo w sprzedaży biletów do kin, na festiwale i inne wydarzenia
– sklep z książkami i oprogramowaniem dla grafików i animoatorów
– sprzedaż filmów DVD/Blue ray i gadżetów
– reklama

Dlaczego warto zainwestować w ten właśnie biznes?

Bo rośnie, a już na wejściu, kupując serwis ANIMOWANY.PL zyskuje się w nim pozycję lidera. Jest to również duże zaplecze SEO – ponad 1700 artykułów, PR=4, 600 komentarzy i 42 strony.

Kto powinien zostać nowym właścicielem?

Firma z branży, która chce umocnić pozycję i zdobyć bazę do dużej grupy potencjalnych pracowników, firma dystrybuująca filmy, kanał telewizyjny związany z animacją (może być dziecięcą) grupa medialna zarządająca markami w kręgu kultura.

Dane statystyczne:
Liczba unikalnych użytkowników miesięcznie: 8000 (przy kilkunastu wpisach miesięcznie)
Liczba unikalnych użytkowników miesięcznie w najlepszym okresie: 20 000 (przy kilkudziesięciu wpisach miesięcznie)
Czy ten e-biznes cechuje się sezonowością? Nie; aktywizacja odbiorców wynika wyłącznie z częstotliwości publikowanych treści
Powód sprzedaży:
Zaangażowanie w inne projekty (NIPO.PL, ZASEKUNDE.PL)

Dodatkowe informacje:
Serwis jest postawiony na WordPressie, ma wdrożony layout współpracujący z WooCommerce (nie upubliczniony) oraz pewną liczbę osób zaangażowanych w części społecznościowej + fanpage G+, Twitter, Pinteres i Facebook, z których ostatni zbliża się do 5000 fanów (realnych, nie kupionych). Cena za portal jest ceną NETTO.

Kwestia zaangażowanie w niego czasu i środków, które w naszym wypadku w chwili obecnej angażujemy w inne


W przypadku pytań odnośnie usług nieuwzględnionych w cenniku prosimy o kontakt:

telefon: +48 881 608 808
mail: dzialhandlowy@sprzedamportal.pl

Wyszukujemy projekty inwestycyjne na specjalne życzenie naszych klientów. Szukają Państwo odpowiedniej inwestycji i brakuje Państwu czasu na poszukiwanie odpowiedniego miejsca do ulokowania kapitału – prosimy o kontakt!